سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی فیفا 18 برای اندروید

  طبق معمول برای اولین بار در سطح وب قصد این را داریم که برای طرفداران فیفا 18 اندروید یک خبر خوش را منتشر کنیم که مطمئنن خیلی ها منتظر شنیدنش هستند. بازی فیفا هجده امروز رسما توسط کمپانی EA SPORTS خبر انتشارش منتشر شد و این وعده را هم داد که شاهد یک شاهکار جدید باشند کاربران موبایل زیرا نوع و گیم پلی بازی قرار است تغییر و تحول خوبی را به خودببیند. FIFA 18 در چندین مرحله ساخته و طراحی شده که نظر هر کاربری را به خود جلب میکند و با یک گرافیک تازه که شاید در بین بازی های اندروید بولد شود به میدان می اید.

 

نبرد برای به دست گرفتن قدرت در فوتبال بسیار حائز اهمیت است و شما باید برای انجام این کار دست به انجام هر خطری بزنید در سری جدید فیفا بهترین کار ریسک کردن در بین رقبا و بازیکنان تیم حریف هست کار خود را پیش ببرید شما باید پیروز میدان شوید. با انجام حملات مختلف به سمت و سوی حریف خود تلاش کنید که گل به ثمر برسانید بازیکنان شما این قابلیت را در خود دارند که از کنترل شما خارج نشوند و این یک شاهکار خوب هست که حس مصنوعی میباشد و همه چیز به دستان گیمر بستگی دارد.

 

FIFA 18 از حالت جید بازی انلاین برخوردار هست که شما در یک محیط جدید به رقابت دیگران می پردازید البته باید توجه داشته باشید که امنیت در این نسخه بسیار بالا رفته و دیگر خبری از تقلب در بازی نیست. دوستان خود را دعوت کنید برای بازی و در نهایت امتیاز ان بخش را به خود وابسته کنید. بعد از پایان هر بازی مقداری پول به شما داده میشود که خرج کردنش هم به شما بستگی دارد میتوانید به دو نوع مختلف استفاده کنید. حالت اول خرید بازیکن و حالت افزایش قدرت بازیکن مورد نظر خود که باعث می شود هر چه سریعتر به اهداف خود برسید.

 

نوع حمله و تغییر بازیکن بسیار سریع شده به گ.نه ای که در کمتر چند ثانیه بین بازیکنان می توانید سوییچ کنید و هر چه زودتر گل برتری خود را بزنید فیزیک دکمه ها و همچنین نوع ظاهر نیز تغییر یافته که در تنظیمات قابل سفارشی نیز می باشد و هر چیزی را که بخواهید استفاده کنید. صدا گذاری و صدای تماشا گران و همچنین گزارش گر به قوت خود باقی هست و چند زبان دیگر نیز افزوده شده که باید جداگانه دانلود و نصب شوند. FIFA 18 از پاس های عمقی نیز بهره می برد که هیجان را بسیار افزایش میدهد و شما را برای یک حمله سریع اماده میکند.